שוברים את מחיר השוק: כך תרכשו דירת 4 חדרים בבית שמש בפחות מ- 2 מיליון ₪

רגע לפני שהפרויקט הגדול והמפואר ביותר בבית שמש יוצא לשיווק לציבור הרחב יש לכם הזדמנות ליהנות משלב הפריסייל האמיתי

שימי פרקש כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 7.7.2024 | 17:24

אילוסטרציה | צילום: Yaakov Lederman/Flash90

בתקופה הזו רבים מאיתנו מבינים שההשקעה הטובה והיציבה ביותר היא השקעה בנדל"ן ואכן שוק הנדל"ן רועש וגועש משקיעים שמבקשים למנף את הכסף שלהם ובגדול.

אך חשוב לזכור כי בתקופה הנוכחית בה הריביות עדיין גבוהות, העסקאות הטובות ביותר בנדל"ן הן עסקאות פריסייל - טרום שיווק הפרויקט.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

"לפני שפרויקט יוצא לאור" מסביר לנו אבי ממן סמנכ"ל חברת  power group,  "מחויב היזם מטעם הגוף המלווה למכור מספר' מסוים של הדירות, וזאת מכמה סיבות, הדירות הללו נמכרות במחיר נמוך משמעותי ממחיר השיווק בתנאי תשלום נוחים במיוחד"

אבי מחדד: "מבחינת היזמים, שלב הפריסייל (האמיתי) הוא הפסדי אך אין להם הרבה ברירה, לכן לא תראו לעולם יזם שיוצא במכירת פריסייל בכותרות ענק אלא העסקאות הללו נסגרות מתחת לשולחן בתקופה קצרה ביותר".

וכאן הוא מגיע לנקודה הקריטית, לשורת הרווח שלכם - המשקיעים: "בעסקאות הללו הפוטנציאל הרווח עצום ביותר ובפרט אם נכנסים בתנאי תשלום נמוכים טובים סכום נמוך בעת החתימה ויתרת התשלום רק באכלוס הדירה, כך ניתן ליהנות מעליית ערך משמעותית ומלבד עליית הערך השנתית זכרו שרכשנו עוד בטרם יציאת הפרויקט לשיווק, בעת יציאת פרויקט לשיווק אנחנו נפגוש 5-8% מחירים גבוהים יותר ממחירי הפריסייל האמיתיים

כך בתקופה קצרה ניתן להרוויח עד 50% על ההון העצמי" מסכם אבי.

נחדד ונוסיף טיפ קטן, יזמים רבים משתמשים במילה פריסייל לאחר שגילו כי היא מושכת משקיעים למשרד המכירות, אך שימו לב כי ברגע שהפרויקט נמצא בשיווק לציבור הרחב הוא ממש לא נמצא בשלב הפריסייל האמיתי המתבטא במחיר.

זו ההזדמנות האדירה שיש כעת בעיר בית שמש, לא סוד שהעיר בית שמש נחשבת כיום לבירת נדל"ן, בטח אחרי העליות החדות והקיצוניות במחירי הדיור.

רגע לפני שהפרויקט הגדול והמפואר ביותר בבית שמש יוצא לשיווק לציבור הרחב יש לכם הזדמנות ליהנות משלב הפריסייל האמיתי ואכן לזכות ולקבל דירת 4 חדרים גם בפחות מ- 2 מיליון ₪!!!

שימו לב כי מס' היחידות אשר מוקצים למכירה בשלב הפריסייל נמוכים מאוד ונשארנו ממש על יחידות בודדים

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום