הלוחם הדרוזי ה-11 שנפל במלחמה. השייח': "הלב נקרע לגזרים"

רס"ן ג׳לאא אבראהים, מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, נפל בקרב בדרום רצועת עזה: "העדה ממשיכה לשלם מחיר כבד מאוד במלחמה, הלב פשוט נקרע לגזרים"

צביקה סגל | חרבות ברזל 7.7.2024 | 18:40

ג׳לאא אבראהים | צילום: באדיבות המשפחה

צה"ל התיר לפרסום כי רס"ן ג׳לאא אבראהים, בן 25 מסאג׳ור, מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601 של עוצבת עקבות הברזל (401), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

אבראהים הוא הלוחם הדרוזי ה-11 שנפל מאז שפרצה המלחמה. "שוב מבקרים קציני העיר ביישוב דרוזי ומודיעים על נפילת עוד קצין מבני העדה בקרבות, סרן ג'לאא' אבראהים ז"ל", אמר היום ראש העדה הדרוזית, השייח' מופק טריף. "רב סרן ג'לאא', ממיטב הבנים והמפקדים, מוביל בחיים ומוביל בקרב, עד נפילתו".

"העדה ממשיכה לשלם מחיר כבד מאוד במלחמה, הלב פשוט נקרע לגזרים. לבי עם משפחת אבראהים ברגעים הקשים. משפחה לתפארת, גאוות העדה והמדינה, כל בניה נושאים בנטל הכבד, והיום משלמת את המחיר היקר מכל".

"אנו מגלים שוב ושוב את השותפות בשדה הקרב והשוויון בנטל וגם באובדן. שותפות זו וגם השוויון חייבים להיות גם בחיי היום יום, אך לא כך פני הדברים.  בני העדה צריכים להיות שווים ושותפים לא רק בקרב ובשכול, אלא גם בחיים.  יהי זכרו של ג'לאא' ושל כלל החללים נצור בליבנו לעד.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום