התרגשות בגבעה: משגיח שלישי לישיבת סלבודקה

התרגשות גדולה בישיבת סלבודקה: המשגיח הגה"צ רבי יעקב יונגר מסר לראשונה את השיחה הקבועה והמסורתית שהיה מוסר בהיכל הישיבה המשגיח הגה"צ רבי אברהם פולק זצ"ל. בכך התמנה באופן רשמי למשגיח השלישי של הישיבה מאז היווסדה

משה ויסברג | חרדים 8.7.2024 | 08:50

המשגיח החדש הגה"צ רבי יעקב יונגר | צילום: שוקי לרר

בישיבת סלבודקה מינו לאחר הסתלקותו של המשגיח הגאון הצדיק רבי אברהם פולק זצ"ל את המשגיח הגה"צ רבי יעקב יונגר לכהן כמשגיח של הישיבה. 

לראשונה מסר הגר"י יונגר את השיחה הקבועה והמסורתית הנמסרת ביום רביעי בהיכל הישיבה כפי שנהגו שני משגיחי הישיבה מאז הקמתה, מורו ורבו המובהק הגה"צ רבי משה טיקוצ'נסקי זצ"ל והמשגיח הגה"צ רבי אברהם פולק זצ"ל אשר נפטר לפני חודש. 

בכך התמנה באופן רשמי למשגיח השלישי של הישיבה מאז היווסדה, 'המשגיח' אשר יצק מים ע"י ראשי הישיבה זצ"ל היה קרוב מאד לראשי הישיבה לדורותיה ובמיוחד למרנן הגר"י אברמסקי שסידר קידושין בחתונתו, ולראש הישיבה הגר"מ שולמן, והיה דבוק לגדולי בעלי המוסר בפרט מרן המשגיח הגאון רבי חצק'ל לוינשטיין זצ"ל שבבחורתו היה הולך לשמוע בישבת פוניבז' את שיחותיו.

כמו כן היה דבוק עד מאד במורו ורבו הגר"מ טיקוצ'נסקי זצ"ל אשר התבטא עליו בביטויים מפליגים.

המשגיח החדש אף מוסר כ-40 שנה שיעור עיון בקדשים למובחרי הישיבה מאז פטירת המג"ש הקודם המשגיח רבי משה טיקוצ'נסקי זצ"ל.

הגר"י יונגר מכהן כמשגיח ומוסר וועדים בישיבה למעלה מיובל שנים משנת תשל'א בתחילה בישיבה קטנה לאחר מכן בישיבה גדולה. בני הישיבה מספרים ששבשעות הסדרים המשגיח יושב ולומד עם חברתות ובזמן זה לא ניתן לדבר איתו מלבד בלימוד. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום