ביידן נפגש עם חטופה ששוחררה בעסקת חטופים, בעלה נרצח

הנשיא ביידן נפגש עם ליאת ביינין-אצילי ששוחררה בפעימה השישית של עסקת חטופים. בפגישה השתתף גם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן. ביידן כתב ברשת X: "עבודתי לא תיגמר עד שנבטיח את שחרור כל החטופים"

ישראל לפקוביץ | מדיני 9.7.2024 | 07:50

הבית הלבן | צילום: Pixabay

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש הלילה בבית הלבן עם ליאת ביינין-אצילי המחזיקה באזרחות אמריקנית. אצילי שוחררה משבי חמאס לאחר 54 ימים בפעימה השישית של עסקת חטופים, בפגישה השתתפו בני משפחתה של אצילי והיועץ לבטחון לאומי ג'ייק סאליבן.

ברשת החברתית X כתב הנשיא: "ליאת הוא ניצולה. היה לי הכבוד לארח אותה בבית הלבן ולשמוע ממנה ממקור ראשון על הנחישות שלה למרות שעברה דברים שלא יתוארו. הבטחתי לה שהמלאכה שלי לא תושלם עד שנבטיח את החזרה של כל החטופים המוחזקים בידי חמאס".

ליאת בת ה-49 נחטפה מקיבוץ ניר עוז בבוקר השבעה באוקטובר, היא רצה להסתגר בממ"ד. אביב, קפץ עם כיתת הכוננות ונרצח וגופתו נמצאת בעזה. ילדיהם איה, נטע ועופרי ניצלו בנס.

עדותה של אצילי הוקרנה בפברואר בעצרת בכיכר החטופים, שם סיפרה: "אביב אמר 'אני עם כיתת הכוננות' ויצא ולא ראיתי אותו יותר. שלחתי לו איזשהי הודעה שהבית נשרף ואני לא יודעת מה לעשות, והוא כבר לא הגיב אליה. חשבתי שאני צריכה לצאת מהממ"ד ולנסות לכבות את האש ונורא נורא פחדתי. נכנסו שני אנשים חמושים על מדים והם חטפו אותי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום