גוגל במגעים לרכישת סטארט-אפ ישראלי במחיר מטורף

גוגל מנהלת מגעים מתקדמים לרכישת סטארט-אפ הסייבר הישראלי, "וויז" על פי שווי של 23 מיליארד דולר. גורמים המעורים בנושא אומרים שהעסקה עשויה להיסגר בקרוב

ישראל לפקוביץ | טכנולוגיה 14.7.2024 | 20:46

אילוסטרציה | צילום: unsplash

גוגל נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת סטארטאפ אבטחת הסייבר Wiz הישראלית תמורת כ-23 מיליארד דולר, כך לפי אנשים שמכירים את הנושא ושוחחו על ה'וול סטריט ג'ורנל'. אם העסקה תצא לפועל, זאת תהיה הרכישה הגדולה ביותר של גוגל אי פעם.

את החברה "וויז" הקימו המנכ"ל אסף רפפורט, סמנכ"ל המוצרים ינון קוסטיקה, סמנכ״ל הטכנולוגיות עמי לוטבק וסמנכ״ל המחקר והפיתוח רועי רזניק. הצוות כולו עובד יחד במשך יותר מ-20 שנה, בין השאר כמנהלי קבוצת אבטחת הענן של מיקרוסופט, שרכשה את אדאלום, אותה הקימו, בסכום של כ-320 מיליון דולר, כך דווח באתר ווינט.

על פי הדיווח, החברה מאפשרת לצוותי אבטחה ופיתוח לזהות, לתעדף ולמנוע סיכוני ענן מורכבים, שחודרים בין שכבות הענן השונות. הטכנולוגיה סורקת את סביבת הענן, על כל השכבות השונות שבה, באמצעות התממשקות פשוטה ב-API.

בנוסף דווח, הפלטפורמה סורקת גם את שכבת האפליקציה והתוכנה, ומזהה חולשות ונוזקות. לבסוף, היא משלבת את כל הממצאים לתמונה אחת ברורה של הסיכונים המהותיים ביותר בענן על ידי חישוב של מאות סיכונים שונים וההקשרים ביניהם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום