תושבת ירושלים סייעה לשב"חים לגנוב כלי רכב בעיר

הנאשם וחברו פרצו לרכב באמצעות ניפוץ חלון בדלת הקדמית, ניסרו את מנעול ההגה והניעו אותו | תיעוד

ישראל רובין | חדשות בארץ 9.7.2024 | 11:55

ניידת משטרה | צילום: שאטרסטוק

תושבת ירושלים סייעה לשב"חים פלסטינים בגניבת כלי רכב בעיר. בתאריך 25.6 לקראת חצות, התקבל במשטרה דיווח ממוקד חברת "איתוראן" על רכב שנגנב בעיר ירושלים. מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי תחנת שלם ממחוז ירושלים וכוחות נוספים בפעולות מהירות לסיכול המעשה ואיתורם של המעורבים. במסגרת הפעילות נודע כי הרכב הגיע אל מעבר קלנדיה בעוטף ירושלים, שם כפי הנראה הבחין בנוכחות כוחות המשטרה והביטחון, יצא מהרכב וניסה להימלט רגלית.

השוטרים החלו במרדף אחר הנאשם והצליחו לעצור אותו. בדיקתו העלתה כי מדובר בפלסטיני בן 19, תושב יהודה ושומרון שנכנס לשטחי מדינת ישראל שלא כחוק וכלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו. הוא הועבר לחקירה בתחנת שלם ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט.

 

מעצר שב"ח החשוד בגניבת רכב בירושלים צילום: דוברות המשטרה

מחקירת המקרה שערכה המשטרה ועל פי עובדות כתב האישום, עלה כי מדובר בנאשם שפעל עם נוספים שבין היתר, חילקו ביניהם תפקידים בביצוע המעשים הפליליים. בין אותם "שותפים", תושבת ירושלים בת 49, שהסיעה את הנאשם ואדם נוסף ברכבה במטרה לאתר ולגנוב כלי רכב בעיר, ולהעבירם לתחומי איו"ש. 

עוד עלה בחקירה, כי הנאשמת פגשה את הנאשם וחברו במעבר א-ראם, ואת שאר חברי הכנופיה שקפצו מעל גדר הביטחון בסמוך למעבר א- ראם, לאחר שקפצו מעל גדר הביטחון הסמוך, והסיעה אותם ברכבה.

לאחר זמן מה, הגיעו החשודים לשכונת הגבעה הצרפתית שם איתרו רכב מסוג טויוטה שנבחר על ידם במטרה לגנוב אותו. 

הנאשם וחברו פרצו לרכב באמצעות ניפוץ חלון בדלת הקדמית, ניסרו את מנעול ההגה והניעו אותו. לאחר מכן, נהג הנאשם ברכב שנגנב לכיוון מחסום קלנדיה ואילו חבריו הצליחו להימלט חזרה לתחומי איו"ש. 

עם סיום חקירתם של השב"ח והישראלית שסייעה בידו, ובידי נוספים שפעלו עמו, הגישה אתמול (שני) יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתבי האישום נגדם, בגין עבירות של- כניסה לישראל שלא כחוק, פריצה לרכב וגניבת רכב בצוותא חדא, נהיגה ללא רישיון נהיגה כלל וללא ביטוח, קשירת קשר לביצוע פשע והסעת שלושה תושבים זרים או יותר.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום