ישראלי הותקף קשות ביוון: "השמיעו שירים ומוזיקה בעברית"

ערבי-נוצרי מנצרת, הותקף קשות ביוון. 3 תושבי המקום חסמו את דרכו והכו אותו - הוא נפצע בלסת ובראש, והוטס לארץ כדי לעבור ניתוחים בישראל. הוא נפצע בכל חלקי גופו ונגרמו לו שברים

אלי קליין | חדשות בעולם 20.7.2024 | 21:38

אגרוף. אילוסטרציה | צילום: unsplash

שלושה תושבי יוון תקפו ביום רביעי האחרון את פהד קובטי (24), חייל משוחרר מנצרת, לאחר שחשדו בו כי הוא יהודי מישראל. קובטי, ערבי-נוצרי שטייל ביוון עם קרובי משפחתו, נפצע בלסת ובראשו. ג'אקלין קובטי, אימו של פהד, סיפרה כי תוקפי בנה נמלטו רק לאחר שהראה להם את הצלב שעל גופו. "כלום לא עזר, עד שאזרח מתוניסיה הרחיק אותם ועזר לבני להוכיח שהוא ערבי. רק אז הם התנצלו ונמלטו מהמקום - זה היה יכול להיגמר ברצח", אמרה.

בראיון ל-Ynet אמרה: "בני היה בטיול ביוון עם חברים וקרובי משפחה. ביום שלישי בלילה הם היו במסיבה שנמשכה עד שעות הבוקר. אחרי שהמסיבה נגמרה, כל אחד מהם הלך לדרכו לבדו. בני שכר טרקטורון, ותיירים יהודים ביקשו ממנו להסיע אותם. הוא לקח אותם, ובדרך הם השמיעו שירים ומוזיקה בעברית".

היא הוסיפה: "פהד חזר למקום שממנו אסף את התיירים, ואז חסמו אותו שלושה תושבים מיוון. הם שאלו אותו 'מאיפה אתה?', והוא ענה שהוא מישראל. ברגע זה הם החלו להכות אותו. בני הגן על עצמו, אך בשלב מסוים כבר לא הצליח והתחיל לצעוק 'אני ערבי-נוצרי'. כלום לא עזר, עד שאזרח מתוניסיה עזר לבני להוכיח לתוקפים שהוא ערבי. הוא הוריד את החולצה והראה להם את הצלב שעל גופו. רק אז הם התנצלו על המעשה וברחו מהמקום".

הוא נפצע בכל חלקי גופו ונגרמו לו שברים. לאחר שפהד חזר לארץ, הוא פונה לבית החולים פוריה בטבריה - שם הוא עובר בימים אלה כמה ניתוחים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום