נתניהו יטוס לארה"ב מחר בבוקר וייפגש עם ביידן ביום שלישי

לשכת רה"מ עדכנה כי נתניהו ייפגש עם ביידן ביום שלישי בשעות הצהריים. בהתאם לכך, טיסתו לארה"ב נדחתה במספר שעות ותצא מחר בבוקר

אברהם פריינד | מדיני 21.7.2024 | 11:12

מטוס כנף ציון | צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייצא מחר (שני) בשעות הבוקר לארה"ב לקראת פגישתו עם הנשיא ג'ו ביידן ונאומו בקונגרס בהמשך השבוע. נתניהו היה אמור לצאת כבר הערב לארה"ב אך דחה את טיסתו.

בלשכת ראש הממשלה הודיעו באופן רשמי כי נתניהו ייפגש עם הנשיא ביידן ביום שלישי בשעות הצהריים זאת לאחר שהנשיא ביידן נדבק בשבוע שעבר בקורונה.

 נתניהו, כאמור, צפוי לנאום בקונגרס ב-24 ביולי וכמו כן מתכוננות לו פגישות עם חברי קונגרס. בלשכת נתניהו מסרבים להתייחס האם ייפגש עם הנשיא לשעבר טראמפ ואומרים כי כל האופציות פתוחות.

כמו כן, עד לרגע זה לא ברור באיזה מלון נתניהו יתארח - במלון "וויליארד" או במלון "ווטרגייט".

כזכור, דובר המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן ג'ון קירבי אמר בשבוע שעבר בתדרוך לעיתונאים ברקע מחלתו של ביידן: "יש לנו כוונה שהמפגש עם נתניהו יקרה כשהוא מגיע לעיר. אני לא יודע להגיע מתי בדיוק זה יקרה, וצריך לוודא שהבריאות של הנשיא מקבלת עדיפות והחלמתו".

ראש הממשלה אמר בשבוע שעבר ללוחמים בביקורו ברפיח: "אני יוצא בשבוע הבא לארה"ב לנאום בפני שני בתי הקונגרס, ולהציג שם את צדקתה של ישראל, אבל גם את גבורתה של ישראל שאני רואה פה".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום