המונים הצטרפו: הזדמנות אחרונה לקבלת שטר הישועות בגזירת בית דין

סיפורי הישועות זורמים ללא הפסקה, ומאות רבות כבר דאגו כי השליח של ועד הרבנים יביא להם הביתה את שטר הישועות הנדיר עליו חתמו שלושת חברי בית הדין, מרנן ורבנן הגר"ד כהן, הגר"נ נוסבוים והגר"ב פינקל שליט"א – עבור התורמים לחתונות היתומים

בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 21.7.2024 | 11:26

שטר הישועות | צילום: ועד הרבנים

יומיים אחרונים בלבד נותרו עבור 72 היתומים המצפים כי עם ישראל יישמע לקול הרבנים, ויתרמו בעין יפה עבור הוצאות החתונות שלהם – ואכן, מאות רבות כבר תרמו את הסכום המבוקש של 10 ₪ בלבד עבור כל יתום, כהוראת בית הדין המיוחד.

מאות התורמים כבר קיבלו לבית, באמצעות השליח של 'ועד הרבנים', את שטר הישועות הנדיר עליו חתמו גדולי ישראל שליט"א, חברי בית הדין המיוחד. ראש ישיבת חברון, הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א. ראש ישיבת חיי משה והפוסק הנודע הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א, והמשגיח דישיבת מיר, הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א.

לחצו כאן עכשיו לקבלת שטר הישועות הנדיר >>>

מאז החלו ב'ועד הרבנים' בהתרמה עבור 72 היתומים המצפים וזקוקים לתרומותיכם, נענה עם ישראל ותורם עבור היתומים. אלה שתרמו סכום של 10 ₪ לכל יתום וקיבלו את שטר הישועות הנדיר, מספרים כבר עכשיו על סיפורי הישועות, סיפורים המתקבלים ללא הרף במשרדי 'ועד הרבנים'.

עוד יומיים, בתאריך י"ז בתמוז, יסיימו את ההתרמה עבור היתומים הרבים. זה ההזדמנות האחרונה להספיק לקבל את שטר הישועות, ולקבל את הבטחת בית הדין: "ובוודאי שאבי היתומים ישלם מידה כנגד מידה, ובעז"ה ללא כל ספק מי שיתרום ליתומים יראה ישועות גלויות, ויזכו לנחת מכל צאצאיהם ויצליחו בישיבות לגדול בתורה ויר"ש, להינצל מפגעי הזמן והצרות והמחלות, ויעשו שמחה בביתם ויהיה להם פרנסה בריווח ובנקל".

מי מאיתנו לא זקוק בימים כאלה להבטחה כה מוחשית? היתומים מתחננים לעזרתנו, וכולנו מתאמצים לסייע להם להתחתן בכבוד, ומקבלים בתמורה את שטר הישועות. נצלו את ההזדמנות האחרונה, והצטרפו עכשיו.

לחצו כאן עכשיו לקבלת שטר הישועות הנדיר >>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום