האריס תפגוש את נתניהו: תודיע על מחויבות לביטחון ישראל

סגנית הנשיא קמלה האריס, תיפגש השבוע בבית הלבן עם ראש הממשלה נתניהו, בזמן ביקורו בארה"ב. האריס מתכוונת לדון במשא ומתן המתמשך על הסכם הפסקת אש עם חמאס

יענקי פרבר | מדיני 23.7.2024 | 08:18

הבית הלבן | צילום: Pixabay

סגנית הנשיא, קמלה האריס, לא תשתתף בנאומו של נתניהו בקונגרס, אך תקיים השבוע פגישה נפרדת עם נתניהו בבית הלבן, כך לדברי אנשי האריס ששוחחו עם פוליטיקו.

האריס היתה אמורה להשתתף באירוע באינדיאנפוליס לפני שנקבע תאריך הנאום של נתניהו, זה למעשה דרך אלגנטית להתחמק בשאלה אם להשתתף בנאום, אתגר פוליטי עבור דמוקרטים רבים שמתנגדים לדרך שבה ישראל מנהלת את המלחמה בעזה.

על פי הדיווח, בפגישה עם נתניהו, האריס מתכננת לחזור על מחויבותה לביטחון ישראל ולזכות ישראל להגן על עצמה, אך גם "תעביר את השקפתה שהגיע הזמן שהמלחמה תסתיים באופן שבו ישראל תהיה בטוחה, כל החטופים משוחררים, סבלם של אזרחים פלסטינים בעזה מסתיים, והעם הפלסטיני יכול ליהנות מזכות לכבוד, חופש והגדרה עצמית", אמר מקורב להאריס.

האריס גם מתכננת לדון עם נתניהו במשא ומתן המתמשך על הסכם הפסקת אש עם חמאס. אחד המוקרבים ללשכת סגנית הנשיא אמר שהאריס מאמינה שארצות הברית "צריכה להיות קשוחה יותר כלפי נתניהו". היא קראה להיות "כוחנית יותר בחיפוש אחר שלום ארוך טווח ופתרון שתי מדינות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום