אימו של יגב הי"ד מתאבלת על בנה ומבקרת: "הפקירו אותם"

אסתר בוכשטב, אימו של יגב שנהרג בשבי החמאס: "לצערנו המדינה הפקירה אותם ואני מקווה שהמדינה מבינה את גודל האירוע ויעשו עסקה"

דוד סירקין | חדשות בארץ 23.7.2024 | 10:44

יגב בוכשטב | צילום: באדיבות המשפחה

אתמול (שני) הודיעו נציגי צה״ל למשפחותיהם של אלכס דנציג ויגב בוכשטב הי"ד, אשר נחטפו לרצועת עזה, כי הם אינם בין החיים וגופותיהם מוחזקות בידי ארגון הטרור חמאס. 

אסתר בוכשטב, אימו של יגב, אומרת הבוקר (שלישי) בראיון לכאן רשת ב': "כל כך קיווינו שלמרות הקושי והנוראיות הסיפור יסתיים אחרת, אבל לא זכינו, יגב לא זכה. אני יודעת שיגב נרצח בשבי החמאס, אני לא רוצה לדבר מעבר לזה מה קרה שם, כרגע".

היא ציינה כי לאחר העסקה הראשונה שבה שוחררה רימון, אשתו של יגב, הייתה אופטימיות במשפחה: "רימון הייתה מאוד אופטימית שהוא ייצא אוטוטו, גם הם חשבו, הגברים שנשארו מאחור, האמינו שיצאו יחד איתם".

"הבנו שהיה שם קשה ורע מאוד והאופטימיות שלהן שידרה לנו שאפשר לקוות, אבל ככל שהמדינה שכחה והפקירה אותם חששנו יותר", הוסיפה האם. 

לדבריה, אות החיים האחרון מיגב היה בנובמבר, כשהנשים שוחררו: "מאז לא היה לנו כלום, ידענו שהוא היה בסדר, בריא. כנראה שמאז רק הידרדר - כמה אפשר להיות במנהרה בלי אוויר, בלי אור, בלי אוכל".

היא מתחה ביקורת על הממשלה: "לצערנו המדינה הפקירה אותם ואני מקווה שהמדינה מבינה את גודל האירוע ויעשו עסקה. מגיע לנרצחים להגיע לקבורה ולחיים שיקום ארוך אחרי מה שעובר עליהם".

אתמול, פרסמה רימון קירשט-בוכשטב, אשתו של יגב הי"ד, סרטון בו סיפרה על הרגעים האחרונים איתו: "יגב הקפיד להגיד לי שאם אני בסדר, אז הוא בסדר. שעוד כמה ימים אז הוא בבית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום