להיפטר מחובות בלי חדלות פירעון? הסוד שאתם חייבים לדעת

כשמדובר בהתמודדות עם חובות אתם חייבים אנשי מקצוע אשר יעמדו לצידכם • הכירו את משרד עורכי הדין אופיר ביידה ושות' שיסייעו לכם לצאת לדרך כלכלית חדשה, בלי להיכנס להליך חדלות פירעון

יוסף אור | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 22.7.2024 | 10:34

מחיקת חובות | צילום: שאטרסטוק

כשאדם מוצא את עצמו בסבך של חובות, הוא נכנס למצב מורכב, מלחיץ ומכביד מאוד. מעבר לקושי הכלכלי, ישנה גם השפעה רגשית ונפשית משמעותית על החייב ומשפחתו. אחת הדרכים להתמודד עם מצב כזה היא מחיקת חובות ללא חדלות פירעון.

מחיקת חובות ללא חדלות פירעון היא אפשרות חוקית ויעילה להתמודדות עם חובות כבדים. היא מאפשרת לחייב לצאת ממעגל החובות בצורה מסודרת ולהתחיל מחדש, תוך הימנעות מחלק גדול של הקשיים והמגבלות הכרוכים בתהליך שכזה.

השאירו פרטים ותצאו לדרך חדשה>>> או חייגו: 072-395-2431

אז איך זה עובד?

בתהליך זה, החייב מנסה להגיע להסדר עם הנושים שלו מבלי להיכנס להליכי חדלות פירעון. המטרה היא למחוק חלק מהחובות או אפילו את כולם, כאשר הנושים מסכימים לקבל תשלום חלקי. זה נעשה דרך בית המשפט, שמאשר תוכנית להסדר חוב ומפקח על התהליך.

היתרונות של מסלול זה רבים. ראשית, הוא מאפשר לחייב לשפר את מצבו הכלכלי ולהתחיל מחדש. שנית, בניגוד לחדלות פירעון, ישנן פחות הגבלות על החייב - למשל, אין איסור על עזיבת הארץ או נעילה של חשבון הבנק, כשבנוסף, התהליך יכול להיות מהיר יותר וישנה פחות פגיעה בשמו הטוב של החייב.

חשוב לציין כי ישנם תנאים מסוימים אשר צריך לעמוד בהם: למשל, החוב צריך להיות מעל סכום מסוים (כיום זה עומד על 34,964 ש"ח), וההצעה להסדר חייבת לכלול תשלום של לפחות 30% מסכום החוב.

מחיקת חובות | צילום: יחצ


אתם חייבים אותם לצידכם

כשמדובר בהתמודדות עם חובות, כדאי שתכירו את משרד עורכי הדין של אופיר ביידה חן המציע פתרונות יעילים כמו מחיקת חובות ללא חדלות פירעון. המשרד בולט בזכות המומחיות העמוקה בדיני חדלות פירעון והגישה האישית לכל מקרה.

 

 

צוות אופיר ביידה חן ידועים ביכולתם להתאים פתרונות לצרכים הייחודיים של כל לקוח. הם משלבים ידע משפטי מעמיק עם גישה אמפתית, מלווים את הלקוחות לאורך כל התהליך ועובדים קשה להשגת הסדרי חוב מיטיבים.

המשרד זכה להכרה בתעשייה המשפטית על תרומתו יוצאת הדופן ולשבחים מלקוחות ועמיתים. עם התמקדות בחדשנות ושביעות רצון הלקוחות, הם ממשיכים להוביל בתחום ולספק לא רק פתרונות לחובות, אלא גם כלים לבניית עתיד כלכלי יציב.

אם אתם מחפשים עזרה מקצועית ואמינה בהתמודדות עם חובות, המשרד של אופיר ביידה חן הוא בחירה מצוינת בזכות הניסיון, המומחיות והמחויבות ללקוחות.

השאירו פרטים ותצאו לדרך חדשה>>> או חייגו: 072-395-2431

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום