תקלת בטיחות סדרתית - ריקול קטן אך חשוב

מדובר בסטינגר מהשנים 2017 עד 2023. הסטינגר עצמה היא מכונית נדירה למדי בישראל ושווקה כאן בארץ בשתי גרסאות מנוע

רוני נאק | רכב ותחבורה 23.7.2024 | 09:54

דגמי קיה סלטוס (בצילום) וקיה סטינגר נקראים למוסכים בישראלי | צילום: קיה

בעלי מכוניות של קיה שימו לב: טלקאר, יבואנית קיה מודיעה על שני ריקולים נפרדים לשני דגמים של היצרנית הדרום קוריאנית. בריקול הראשון הוא למכוניות קיה סטינגר, מכונית המנהלים הספורטיבית של קיה שכבר אינה משווקת בישראל.

לפי הודעתה של טלקאר, מדובר בסטינגר מהשנים 2017 עד 2023. הסטינגר עצמה היא מכונית נדירה למדי בישראל ושווקה כאן בארץ בשתי גרסאות מנוע. לפי הודעת היבואנית: "הרינו להודיע כי בקיה דגם סטינגר שנת יצור 2017-2023 כי יצרנית הרכב קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (recall) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שעלול להיות במשאבת הדלק, שעלול לפגוע בתפקוד הרכב". מספר הסטינגר שנכללות בריקול הוא עשר מכוניות.

הדגם השני שמזומן לריקול הוא דגם הרבה יותר פופולארי של קיה, הסלטוס. לפי היבואנית רק שש מכוניות מדגם זה שיוצרו בשנת 2023 מזומנות לריקול שבמסגרתו קיים ליקוי בכרית אוויר וילון - כלומר כרית האוויר הצדדית והליקוי הזה עלול לפגוע בתפקוד התקין של הרכב.

בכל מקרה אם יש לכם אחד מהרכבים האלה אתם תדעו בגלל שהיבואנית תדאג ליידע את הלקוחות הרלוונטיים בכתב. אנחנו גם נזכיר שהתיקון יכול להתבצע רק במוסכים מורשים של היבואנית ושהוא גם חינמי.

ובנוסף נזכיר לכם שוב שאם זומנתם לריקול אתם חייבים לבצע אותו תוך חצי שנה. ואם לא? אז לא תוכלו לעבור טסט וגם לא להעביר על המכונית בעלות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום