המסחרית של סיטרואן חוזרת – ועכשיו היא גם יותר חדשנית

סיטרואן הג'אמפי בגרסת N1 מקבל לוח מחוונים חדש ומעוצב הכולל מסך תצוגה בגודל 10 אינץ'. המסך החדש מחליף את התצוגה האנאלוגית שהכרנו עד כה בג'אמפי

רוני נאק | רכב ותחבורה 24.7.2024 | 09:39

סיטרואן ג'מפי מתעדכת ומשתדרגת | צילום: סיטרואן

סיטרואן ג'אמפי, המסחרית הגדולה של היצרנית הצרפתית משווקת בישראל בווריאציות שונות כבר לא מעט שנים ועתה חוזרת לשוק הרכב הישראלי. והפעם היא מקבלת עיצוב חיצוני משודרג ועיצוב פנימי משופר.

ראשית, לפי היבואנית התחום הראשון בו אנו מרגישים שינוי ושיפור הוא החלק החיצוני: הג'אמפי מקבלת את הסמל החדש של סיטרואן ביחד עם עוד כמה שינויים של החלק הקדמי הכוללים יחידות תאורה חדשות ופגוש וגריל חדשים. אבל השינוי היותר חשוב הוא השדרוג הקוסמטי והמעשי של תא הנוסעים.

סיטרואן הג'אמפי בגרסת N1 מקבל לוח מחוונים חדש ומעוצב הכולל מסך תצוגה בגודל 10 אינץ'. המסך החדש מחליף את התצוגה האנאלוגית שהכרנו עד כה בג'אמפי.

בנוסף לכך סיטרואן גם שדרגה את בורר ההילוכים של הג'אמפי בבורר חדש שהיצרנית מכנה "אי טוגל" וגם את גלגל ההגה. המטרה של השדרוג היא לאפשר לנהג יותר שליטה במערכות השונות של הרכב.

בנוסף, כל מערכת המולטימדיה משתנה ומשתדרגת למסך בגודל 12.3 אינץ' (התקנה מקומית) בגרסת הנוסעים (שאגב מיועדת לנהג פלוס שישה). בגרסת המטען ישאר מסך מקורי בגודל 10 אינץ'.

תא נהג מודרני דיגיטלי ועם קישוריות מתקדמת | צילום: סיטרואן

תחום חשוב לא פחות נוגע לבטיחות הנהיגה: הג'אמפי הוא רכב גדול הזקוק לבטיחות כמו כל רכב אחר ולכן כעת מתווספת מערכת בלימת חירום אוטומטית, גם התרעת ערנות נהג, מערכת תיקון והתרעה מפני סטיה מנתיב הנסיעה וחיישני חניה.

המערכות האלה הן כעת ציוד תקני בג'אמפי והן מתווספות לרשימה ארוכה של אבזור נוחות שכבר קיים בג'אמפי: חיישני תאורה וגשם לתפעול אוטומטי, מעבר אוטומטי לאור דרך (גבוה) ומעבר (נמוך) בהתאם לתנאי הדרך, חיישני חניה ומצלמה אחורית, צמד שקעי 12 וולט, צמד שקעי USB-C ועוד.

המנוע של הג'אמפי הוא מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים אשר מפיק 177 כוחות סוס ו- 40.8 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 8 מהירויות. צריכת הדלק הרשמית משתנה בהתאם לגרסה ונעה בין 7.3 ל-7.5 ליטר ל-100 ק"מ לליטר.

הג'אמפי משווק בישראל במגוון גרסאות גודל: "מדיום" ו"לארג'" וכאמור יש גם גרסה שיכולה להכיל שישה נוסעים בנוסף לנהג – וגרסת מטען. אורכה של גרסת המדיום עומד על 498.1 ס"מ ואורכה של גרסת הלארג' עומד על 533.1 ס"מ. מחיר סיטרואן ג'אמפי N1 מדיום הוא 266,990 שקל. מחיר סיטרואן ג'אמפי N1 לארג' הוא 276,990 שקל. מחיר סיטרואן ג'אמפי M1 מדיום הוא 288,990 שקל ומחיר סיטרואן ג'אמפי M1 לארג' הוא: 298,990 שקל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום