סוף לסאגה? יש תאריך לחזרתו של ינון מגל לרדיו

בתום שבוע, צפוי ינון מגל לשוב ולשדר ברדיו ממנו הושעה בעודו ממשיך לנהל את הקמפיין נגד בנק לאומי ולעודד את תומכיו לעזוב את הבנק

קובי עוזיאלי | תקשורת 24.7.2024 | 20:07

ינון מגל | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אחרי שבוע, איש התקשורת ינון מגל צפוי לחזור ביום ראשון הקרוב לשדר ברדיו 103FM, זאת לאחר יישור ההדורים מול מנכ"ל התחנה איתמר דרוקמן. עם זאת מגל הצהיר בחשבון ה-X שלו: "רק שאף אחד לא יתבלבל המאבק בבנק לאומי ימשך בכל הכח". 

ביום ראשון השבוע הושעה ינון מגל מהגשת תוכנית הבוקר שלו ברדיו בעקבות הקמפיין האגרסיבי שלו נגד בנק לאומי שמסרב לפרסם ב'ערוץ 14', בו מגיש מגל מידי ערב, אך כן מפרסם למשל ברדיו 103FM וכן ברדיו הימני 'גלי ישראל' שחלק ממגישיו - מגישים או משתתפים בפאנלים של 'ערוץ 14'.

בנק לאומי עלה באחרונה בקמפיין נרחב בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות, ברדיו ובשלטי חוצות באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. מגל ואנשי ערוץ 14 החלו לנהל חרם נגד בנק לאומי בגין סירובו לפרסם בערוץ.

סניף של בנק לאומי | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ב'דה-מרקר' נכתב כי בנק לאומי מקיים קשר אסטרטגי עם קבוצת ג'רוזלם פוסט של אלי עזור, שמחזיק גם ברדיו ללא הפסקה 103FM. כך למשל, בנק לאומי היה נותן החסות הראשית לכנס ג'רוזלם פוסט שהתקיים באחרונה בארה"ב, ומנכ"ל הבנק חנן פרידמן היה נואם מרכזי בכנס. הבנק מפרסם באופן נרחב גם בתוכניתו היומית של מגל עצמו ברדיו 103.

ברדיו טענו כי הסיבות להשעייתו של מגל לא נובעות רק מהקריאות לחרם אלא גם נוכח התנהלותו מול מנכ"ל התחנה.

מגל מסר בתגובה להשעייתו: "בנק לאומי מתנהג כמו מאפיה. אם מישהו חושב שהוא עדיין חי בימים שבהם התעללו בימין וסתמו לו את הפה, אז הוא טועה טעות גדולה. הימים האלה עברו חלפו. גם אם ינסו לסתום לי את הפה, ויסגרו לי את הרדיו, יש לי כמליון עוקבים ברשתות החברתיות וכמובן את הפטריוטים בערוץ 14. הסוסים כבר ברחו מהאורווה. החרם על ערוץ 14 יישבר! אנחנו לא נשתוק מול בנק שעולה בקמפיין ב15 מיליון שקל בכל המדיות האפשריות ומחרים את צופי ערוץ 14. הם ישלמו את המחיר. וזו רק ההתחלה".

בינתיים במהלך השבוע, החליף אותו עיתונאי 'ישראל היום', יהודה שלזינגר מול בן כספית וברק סרי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום