יו"ר בית הנבחרים: "ישראל מתמודדת עם סטנדרט כפול, ארה"ב לא תעמוד מנגד"

נתניהו נפגש עם יו"ר בית הנבחרים, הרפובליקני מייק ג'ונסון שאמר: "אנחנו מאוחדים במשימתו להשבת החטופים". אילון מאסק, האיש העשיר בעולם תועד מגיע לגבעת הקפיטול, ואמר לכתבים שהוזמן על ידי נתניהו

ישראל לפקוביץ | מדיני 24.7.2024 | 20:56

נתניהו בניו יורק | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

לפני הנאום של ראש הממשלה נתניהו בקונגרס הערב, נתניהו נפגש עם יו"ר בית הנבחרים, הרפובליקני מייק ג'ונסון. "אנחנו מאוחדים במשימתו להשבת החטופים", אמר ג'ונסון והוסיף: "הישראלים פועלים להביס את חמאס בעקבות הטבח הנורא של 7 באוקטובר. יש גם את האיום של חיזבאללה בצפון, המתקפה של החות'ים בתל אביב והמתקפה החמורה ביותר של איראן באפריל. ישראל מתמודדת עם סטנדרט כפול, מוסר כפול, וארה"ב לא תעמוד מנגד. ליבנו עם 120 הגברים, הנשים והילדים שנותרו בעזה. כל כך הרבה שמוחזקים במנהרות, אנחנו לא שכחנו אותם ולא את משפחותיהם".

נתניהו הודה לג'ונסון על ההזמנה לנאום בפני הקונגרס: "הראית מנהיגות גדולה, יחד עם ראשי הסנאט. שמח שהזמנת אותי לנאום. נתת לי את ההזדמנות הזו, ועם ישראל מודה לך".

ראש הממשלה ייפגש מחר עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ועם סגניתו קמלה האריס, האריס הייתה אמורה לנהל את הישיבה בזמן נאום נתניהו, אבל לא הגיעה בגלל "אילוצי לו"ז". ביום שישי יפגוש נתניהו בפלורידה את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

האיש העשיר בעולם אילון מאסק תועד מגיע לגבעת הקפיטול, ואמר לכתבים שהוזמן על ידי נתניהו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום