הצעה לתושבי מוסקבה: 22,000 דולר למי שמתגייס למלחמה

הרשויות במוסקבה מציעות בונוס חתימה שיא למתגייסים חדשים שיילחמו נגד אוקראינה, כחלק מהנסיון להגדלת מספר החיילים הרוסים. משפחתו של חייל שנהרג עשויה לקבל תשלום של 34,150 דולר. הצבא הרוסי סופג אבדות גבוהות בחזית חדשה באזור חרקוב

יענקי פרבר | חדשות בעולם 26.7.2024 | 14:05

מלחמת אוקראינה-רוסיה | צילום: צבא אוקראינה

ראש עיריית מוסקבה, סרגיי סוביאנין, הציג בונוס חתימה חד-פעמי של 1.9 מיליון רובל (כ-22,000 דולר) לתושבי העיר שיצטרפו לצבא. כך לפי הצהרה שפרסם.

כל מי שיקבל את ההצעה ירוויח עד 5.2 מיליון רובל (59,600 דולר) בשנת השירות הראשונה שלו, נאמר בהצהרה. מי שמוכן להצטרף יכול גם לקבל תשלומים חד-פעמיים במזומן של כ-5,690-11,390 דולר אם יפצע, (תלוי בחומרת הפציעה) ומשפחתו של חייל שנהרג עשויה לקבל תשלום של 34,150 דולר, כך דיווחה רשת CNN.

מספר הנפגעים ברוסיה אפוף בסודיות, ההערכות שמספר ההרוגים בקרב החיילים גבוה. יותר מ-70,000 חיילים ככל הנראה נהרגו או נפצעו בחודשים מאי ויוני בלבד, כך הודיע משרד ההגנה הבריטי בעדכון האחרון ב-12 ביולי, הצבא הרוסי סופג אבדות גבוהות בחזית חדשה באזור חרקוב.

ההערכה היא שרוסיה איבדה 87% מכוחות הקרקע הפעילים שהיו לה לפני תחילת פלישתה לאוקראינה, ושני שלישים מהטנקים שלה נהרסו, כך אמר ל-CNN מקור שמכיר את הערכת המודיעין האמריקאית.

רוסיה גייסה לא פחות מ-15,000 נפאלים להילחם באוקראינה, כאשר רבים מהם נותרו עם טראומה, מספר לא ידוע נעדרו או אולי נהרגו. חייל נפאלי ששוחח עם CNN אמר שמתגייסים אפגנים, הודים, קונגוזים ומצריים היו בין המתאמנים באקדמיות הצבאיות של רוסיה ללוחמים זרים.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום