עיתונאי הארץ: "לליברמן יש צי של משרתות"

עיתונאי הארץ חיים לוינסון תקף הבוקר את גזרת החד פעמי אותו הגדיר כצעד מתריס של ליברמן כלפי החרדים. על התמונה המזלזלת של ליברמן בו הוא נראה שוטף כוס בביתו: "בא אחי, יש לך צי של משרתות ארבעים שנה. לא שטפת כלי בחיים שלך" | ליברמן בתגובה: "הנבל הכי גדול בתקשורת הישראלית זה חיים לוינסון"

מאיר גלבוע | תקשורת 1.11.2021 | 15:02

אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המס שהטיל שר האוצר אביגדור ליברמן על מוצרי החד פעמי, בכוונה ישירה לפגוע בחרדים ובמשפחות המוחלשות, זוכה לביקורת קשה בקרב אנשי שמאל רבים, אחד מהם הוא עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון שתקף במאמר שפרסם לאחרונה את הצעד הפופוליסטי של ליברמן. היום (שני) בתוכנית הבוקר הוא תקף בצורה חריפה עוד יותר את שר האוצר האוצר ליברמן.

"מה שאיווט ליברמן עושה זה רק התרסה כלפי הציבור החרדי", אמר לוינסון. "כשהוא מגיב לציוץ מישיבה  שאוגרת חד פעמי - וכותב להם תקנו מדיח, הוא לא מנסה להסביר לציבור, הוא מחפש את הקטטה הזו. זה מכוער".

עיתונאי 'הארץ' התייחס לציוץ המתריס אמש של ליברמן: "ראיתי את התמונה שלו אתמול שוטף כלים. בא אחי, יש לך צי של משרתות ארבעים שנה. לא שטפת כלי בחיים שלך. זה מכוער, על מי אתה צוחק, על אנשים".

המגיש ניב רסקין התסתייג ואמר ללוינסון כי הכול לכאורה, שכן הוא אינו יודע אם הוא שטף כלים בביתו או לא. "אני מכיר את אורח החיים בבית משפחת ליברמן בנוקדים", אמר לוינסון ופירט, "את הדירה ליד, את המסיבות. עזוב אותך, זה מגעיל".

שר האוצר ליברמן נשאל בפתח ישיבת סיעתו על הדברים שאמר עליו עיתונאי 'הארץ' והגיב: "הנבל הכי גדול בתקשורת הישראלית זה חיים לוינסון". עוד אמר ליברמן כי "המסיבה האחרונה שנערכה אצלי בבית הייתה לפני שנתיים, חגגנו יומולדת לבן הקטן שלי עמוס".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום