11 שעות סבל: תאי השירותים בטיסה הארוכה נסגרו

סבל רב במשך 11 שעות טיסה: שישה מתוך שמונה תאי השירותים במטוס 'אל על' שטס מניו יורק לתל אביב נסגרו בעקבות סתימה שאירעה במערכת הביוב של המטוס. אחד הנוסעים: "זה היה אירוע לא נעים בכלל". אל על: "אנו מצרים על עגמת הנפש ואי נוחות הנוסעים שנגרמה בשל האירוע"

חיים שמואלי | רכב ותחבורה 17.11.2021 | 10:37

מטוס דרימליינר צילום: פלאש 90

סבל רב בטיסה: שישה מתוך שמונה תאי השירותים במטוס של חברת התעופה 'אל על' שטס מוקדם יותר השבוע מניו יורק לתל אביב נסגרו בעקבות סתימה שאירעה במערכת הביוב של המטוס. כך דווח ב'ynet'.

על פי הדיווח, צמצום מספר תאי השירותים הזמינים גרם להשתרכות של תורים ארוכים של נוסעים מתוסכלים וגרם לסבל רב ולאי נעימות לנוסעים שהיו על המטוס במשך כ-11 שעות.

200 נוסעים ואנשי צוות, שהו על המטוס ונאלצו להתמודד עם התקלה הבלתי נעימה. מדובר במטוס החדיש בואינג 787 דרימליינר שהיה בדרך מניו יורק לתל אביב. אחד הנוסעים העריך כי הסתימה אירעה ככל הנראה לאחר שאחד מהנוסעים השליך נייר לאחת מהאסלות. לדבריו, "זה היה אירוע לא נעים בכלל".

הסבל נמשך עד לנחיתה בנתב"ג, מאחר ותקלה מסוג כזה לא ניתן לתקן במהלך הטיסה, אלא לאחר הנחיתה בלבד. יצוין כי על פי הנהלים, אם כל תאי השירותים היו נסגרים הקברניט היה צריך להנחית את המטוס בנמל כלשהו באמצע הדרך, ושם היו מתקנים את התקלה.

מחברת 'אל על' נמסר בתגובה: "לצערנו במהלך הטיסה אירעה תקלה תפעולית בשירותי המטוס, שלא ניתן היה לתקנה במהלך הטיסה, שהשביתה חלק ניכר מתאי השירותים. עם נחיתת המטוס בנתב"ג הובהרה סיבת התקלה והיא תוקנה. אנו מצרים על עגמת הנפש ואי נוחות הנוסעים שנגרמה בשל האירוע".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום