רעייתו של בן גביר מגיבה לחשיפת החוליה: "מלחיץ"

רעייתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר מגיבה לחשיפת חולית המחבלים שתכננה להתנקש בבעלה: "אנחנו מכירים את המציאות הזאת לא מהיום. איתמר עדכן את הילדים הגדולים". בנוסף, היא מסתובבת עם אקדח והוסיפה מחסנית

מאיר שלם | חרבות ברזל 24.5.2022 | 10:28

בן גביר | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

איילה, רעייתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר, מגיבה הבוקר (שלישי) לעצירת חולית טרור ממזרח ירושלים, שבין תכננה לרצוח את בעלה, ומודה שזה מלחיץ.

אשתו של ח"כ בן גביר אמרה ל'גלי ישראל', "‏זה מלחיץ, אין ספק. כמה חולניות ורוע יש בצד האויב, רוע וזדון. ברוך ה׳ יש לנו כוחות ביטחון עם הרבה נחישות. ברור שלא זה מה שירתיע אותנו ואיתמר ימשיך לפעול עבור עם ישראל וארץ ישראל".

היא מספרת שבעקבות האיומים היא מסתובבת עם אקדח כבר כמה שנים, ולאחרונה היא הוסיפה מחסנית. "‏אני מסתובבת עם אקדח כבר כמה שנים, הוספתי עוד מחסנית לחגורה ומסתובבת עם זה כל הזמן. הילדים מבינים ויודעים, איתמר עדכן את הילדים הגדולים שכבר נמצאים ממילא ברשתות החברתיות. אנחנו מכירים את המציאות הזו לא מהיום".

בן גביר הגיבה קודם לכן גם הוא לתפיסת החוליה, ותקף את בנט ולפיד: "זה לא סוד שבמשך כל החודשים האחרונים לפיד ובנט מסיתים נגדי. כך לדוגמא לפיד קרא לי צאצא של יגאל עמיר ובנט מנסה להוציא אותי מתחום הלגיטימיות. עיתון הארץ מקדיש כל בוקר טור נגדי - על אנשי השמאל לדעת שמילים יכולות להרוג!!".

בן גביר הוסיף: "מודה לכוחות הביטחון שסיכלו את ניסיון הפגיעה בי, ומצפה שימשיכו לחקור את מאות קריאות ההסתה נגדי ולהעמיד לדין את המסיתים, המאיימים ושולחיהם. לא ארתע מאיומים וכוונות חיסול ואמשיך לפעול במאבקי הצודק למען עם ישראל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום