טרגדיה קשה באשדוד: ישי נפל מהאופניים ונפטר

נפטר מפצעיו הבחור החשוב ישי לוי ז"ל בן ה-14 מישיבת 'מורשה' באשדוד שנפצע בליל שישי בתאונה בין רוכבי אופניים באשדוד. הלווייתו תתקיים הלילה באשדוד

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 28.8.2023 | 22:46

הנעדר ישי לוי ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הבחור ישי לוי ז”ל בן ה-14, תלמיד ישיבה לצעירים מאשדוד שנלחם על חייו בימים האחרונים לאחר שנפל מאופניים חשמליים ביום חמישי האחרון.

אביו הרב שחר לוי, מחשובי מתפללי חניכי הישיבות - בית יוסף בקרית פוניבז' גולל את שאירע לבנו בשיחה לאתר 'חרדים אשדוד': "הוא קנה את הקסדה לאחרונה. וביום חמישי, הוא יצא לסיבוב עם האפניים ברחוב יצחק הנשיא, בין רובע ז' לרובע ג' ושכח את הקסדה בבית. דווקא באותו סיבוב, משמים, הוא נפל ושבר את הגולגולת שבר גדול מאוד שחצה אותה מהתחלה ועד הסוף".

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה פינו את ישי לבית החולים אסותא בעיר משם הובהל בדחיפות לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נלחם על חייו במשך מספר ימים.

הבוקר מצבו אף השתפר במעט, כאשר הוסיפו לו את השם 'חיים' לרפואה שלימה. אך בשעה האחרונה למגינת לב משפחתו ידידיו ומכריו השיב את נשמתו לבוראה כאשר בני משפחתו שוהים לצידו ברגעים המרטיטים.

ישי היה מבכירי תלמידי ישיבה קטנה 'מורשה' בעיר וחבריו לספסל הלימודים שהמונים עוד מהבשורה הרעה אומרים כי היה עלם חמודות, אהוב אצל כולם, חריף ובעל כשרונות ייחודים.

הלוויתו תצא הלילה בשעה 12:15 מאולם ההספדים החדש בבית העלמין אשדוד, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום