המושל העניק תעודת הוקרה לרב החסידי

המושל המחוזי של מחוז צארקס העניק תעודת הוקרה ליו"ר איחוד ברסלב. במהלך הפגישה העלה המושל המחוזי מר איגור טבורץ את הערכתו לאיחוד ברסלב וסיכם את הפעילות בימי הקיבוץ ראש השנה תשפ"ד שהתנהל בס"ד ללא תקלות ובעיות

יענקי פרבר | חדשות בעולם 21.2.2024 | 11:14

הרב נתן בן נון מקבל את התעודה | צילום: איחוד ברסלב באומן

השבוע, מספר חודשים אחרי ראש השנה תשפ"ד באומן הוזמן יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון לפגישת הוקרה במשרדו של המושל הצבאי של מחוז צ'ארקס מר איגור טבורץ בהשתתפות בכירים נוספים בממשל המחוזי.

יצויין, כי המושל הנוכחי של מחוז צארקס הוא הטוב ביותר שהיה אי פעם עבור חסידי ברסלב, ולדברי יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון מעולם לא היה מושל מחוזי שפעל כה רבות למען קיום הקיבוץ בראש השנה על הצד הטוב ביותר שהתאפשר בצל המלחמה באוקראינה.

במהלך הפגישה העלה המושל המחוזי מר איגור טבורץ את הערכתו לאיחוד ברסלב וסיכם בסיפוק רב את הפעילות בימי הקיבוץ ראש השנה תשפ"ד שהתנהל בס"ד ללא תקלות ובעיות.

בסיום הפגישה העניק המושל המחוזי מר איגור טבורץ תעודת הוקרה רשמית ליו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון תוך שהוא מציין את החשיבות הרבה בפעילות השוטפת והמועילה של איחוד ברסלב למענם של המתפללים הבאים לאומן מכל רחבי העולם.

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון מסר כי לצד סיכום הפעילות המבורכת שעשינו למען קיום הקיבוץ של ראש השנה תשפ"ד, אנו מתחילים להיערך במלוא המרץ לקראת ראש השנה תשפ"ה הבעל"ט כדי לאפשר לכל חסידי ברסלב והסרים למשמעתו של רבי נחמן לבוא אליו בראש השנה להגיע לאומן בצורה הטובה ביותר בהתחשב בנסיבות ובמצב המורכב סביב המלחמה באוקראינה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום