הילד ריגש: בראשות גדולי התורה מאות ילדים חגגו בר מצווה

במעמד מרומם ומרגש בראשות גדולי התורה מאות ילדי שובו חגגו את כניסתם לנועם עול תורה ומצוות. שיאו של המעמד, עת שיתף תלמיד מבאר שבע כי בשבת פרשת במדבר הוא וחבריו קבלו על עצמם שמירת שבת בפעם הראשונה בחייהם למען החטופים, ובמוצאי שבת הגיעו הבשורות המשמחות. צפו

משה ויסברג | גלריות 13.6.2024 | 13:54

בר מצווה לילדי שובו | צילום: שמוליק קורלנסקי

מאות ילדי כיתות ז' ברשת שובו מכל רחבי הארץ זכו להשתתף במעמד בר-המצוה השנתי לילדי הרשת, במעמד הגדול השתתפו ונשאו דברים גדולי ישראל חברי נשיאות רשת שובו ראב"ד בד"ץ בני ברק הגר"י סילמן, הגרי"א דינר רב מרכז בני ברק וכן הגרש"ד וואלקין בנו של הנשיא המשגיח הגר"ח וואלקין זצ"ל ורו"מ כנסת ישראל הגר"י קניג.

גדולי התורה ציינו את מסירותם העצומה של הנהלת הרשת בראשם המנכ"ל הרב חיים מיכאל גוטרמן והסמנכ"ל הרב דוד איבגי, וכן קבלו את הנהלת הרשת שהגיעו מארה"ב בראשות היו"ר הרב יוסי הוך.

 

המעמד של ילדי שובו צילום: באדיבות המצלם

מיד לאחר משאות גדולי ישראל וקבלת עול מלכות שמים ע"י הגרש"ד וואלקין ביקש מנכ"ל הרשת מנציג תלמידי חטיבת הביניים בשובו באר שבע לספר בפני גדולי התורה ומאות התלמידים על הקבלה שקיבלו על עצמם התלמידים לשמירת שבת למען שלומם והשבתם של החטופים, ובמוצאי שבת הגיעו בס"ד הבשורות הטובות, בסיום דברי התלמיד פרצו התלמידים בריקוד של שמחה.

לאחמ"כ זכו התלמידים לקבל את התפילין באופן אישי מידי גדולי ישראל חברי נשיאות הרשת האב"ד הגר"י סילמן והגרי"א דינר וזכו לדברי חיזוק מרתקים ממזכה הרבים הרה"ג רבי אילן גוזל.

בהמשך זכו התלמידים לסעודת מצוה עשירה לכבודה של תורה ולכבוד המעמד הגדול, כשהמעמד ניהל בטוב טעם ע"י סמנכ"ל הרשת הרב דוד איבגי, שהודה לר' איתן הימלשטיין שפיקח על המעמד כולו.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום