ממה הזדעזע הגאון ר' צבי ברוורמן?

בשעה טובה היתום הבודד עומד להתחתן, אבל אין לו אפשרות לממן את ההוצאות הכבדות • הגאון רבי צבי ברוורמן שליט"א נחלץ לסייע ומבקש מהציבור להצטרף אליו למצווה הגדולה • "אפשר להבטיח לתורמים את כל ברכות התורה ברוחניות וגשמיות, נחת ובריאות"

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 13.6.2024 | 15:22

הרב ברוורמן | צילום: קופת העיר

עלילה מרתקת שבמרכזה סיפור אנושי ונוגע ללב מגיעה בימים אלו לשיאה, עם נישואיו של החתן היתום הבודד, שבימים הקרובים יקים את ביתו בשמחה רבה, אבל גם בעירום ובחוסר כל.
 
תחילתה של העלילה זוג שהקימו את ביתם בשמחה רבה, אבל לצערם לא זכו להיפקד בפרי בטן במשך שנים רבות, ורק לימים כשבני גילם כבר חבקו נכדים, נולד להם בנם היחיד. שנים לא רבות לאחר מכן נפטרה האם ששנות הציפייה הטביעו בה חותם של כאב. 

לבקשת הרבנים כל אחד ישדל לתרום 280 ₪ לחתן היתום>>>

הנער המשיך לגדול בצל אביו המבוגר, הרווה אותו נחת ושמחה, אבל גדל בתנאים של עוני ומחסור. כעת הוא זוכה בשעה טובה להקים את ביתו, אבל לצערו אין בידו כסף אפילו כדי לקנות את הצרכים הבסיסיים ביותר לקראת החתונה. 

מקרה זה מעניק הזדמנות מיוחדת לכל 'חכם לב' המחפש מצוות ששכרן גדול במיוחד. לקחת חלק במימון הבסיסי של הוצאות נישואי החתן היתום הבודד, זו זכות שלא רבים יזכו לה. 

הגאון רבי צבי ברוורמן שליט"א, ראב"ד בד"ץ ביתר עילית, מעיד שהוא מכיר את המקרה מקרוב, ויודע שהעניות של החתן מגיעה עד כדי פיקוח נפש של ממש. 

"אני יוצא בזה מגדרי לבקש בתחנונים מנדיבי עם, עבור יתום מסכן שנולד אחרי הרבה שנים של ציפיה להוריו המבוגרים והזקנים, ולדאבוננו הרב אמא שלו מתה בדמי ימיה והשאירה אותו ללא גואל,
ברוך ה' זכו העסקנים למצוא לו שידוך וברוך ה' הוא עומד לקראת נישואיו, אבל המצב הוא שלרש אין כל, אין לו מאיפה להתחיל אפילו בשביל הדברים המינימליים. 

וביודעי ובמכירי קאמינא, שהמצב הכלכלי שלו קשה מאוד עד כדי פיקוח נפש, והחובה עלינו כולנו לעמוד לימינו האחריות היא על כל כלל ישראל לדאוג לו, כשאין לו מי שידאג לו וכל אחד החובה עליו לתרום לכל הפחות ארבע מאות, כדי שיהיה עם מה לגשת לחתונה לכל הפחות בשביל ההוצאות ליום החתונה בגדים קצת שכירות הרי חייבים משהו לסדר אותו, אי אפשר להשאיר בנ"א ברחוב
מי שיתרום ויסייע בדבר הזה, אפשר להבטיח לו את כל ברכות התורה ברוחניות וגשמיות נחת בריאות הכל ימלא ה' משאלות ליבו לטובה בכל העניינים". 

לבקשת הרבנים כל אחד ישדל לתרום 280 ₪ לחתן היתום>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום