הברנז'ה נגד נפתלי בנט: "די לרקוד על דם ההרוגים הקדושים"

ראש הממשלה לשעבר בנט חוזר לקלחת הפוליטית בפוסט מסעיר מצד עיתונאי הימין והחרדים | "עושה סיבוב ציני על משפחות שכולות בעיתוי רגיש מאוד"

קובי עוזיאלי | תקשורת 16.6.2024 | 07:15

נפתלי בנט במליאת הכנסת כראש ממשלה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זעם רב על ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שפתח בימים האחרונים בקמפיין חזרה למערכת הפוליטית וכורך את משבר חוק הגיוס עם הנופלים בעזה במהלך השבת.

יהודה שלזינגר 'ישראל היום' הגיב לבנט וכתב: "סליחה, אבל אתה מדבר?! ראש ממשלה, בממשלה בלי חרדים, עם ליברמן ולפיד ואשכרה הבאתם חוק שאמור היה לגייס השנה 1973 חרדים מתוך 12 אלף?! ועוד התפארתם שזה פתרון "עשורים קדימה"... בלוף".

מנהל התוכניות ברדיו 'קול חי', בצלאל קאהן הגיב לו: "די לרקוד על דם ההרוגים הקדושים הי"ד לקידומך הפוליטי. מיותר ופוגעני".

מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של 'כאן' תקף את בנט וכתב: "מעט מאוד אנשים צריכים לשתוק כשמדברים על חוק הגיוס. בנט הוא כנראה הראשון שבהם. לממשלה בראשותו היתה הזדמנות היסטורית להביא הצעת חוק שתנסה לשנות מציאות שקיימת עשרות שנים.

מה בנט עשה? הביא חוק בלי שיניים. חגג במליאה, תוך שהוא רומס את עמדת שר הביטחון שלו בני גנץ (שהתעקש על מתווה שירות לכולם).  ועכשיו כשמקדמים את ההצעה שלו. הוא עושה סיבוב ציני על משפחות שכולות בעיתוי רגיש מאוד".

יענקי פרבר 'בחדרי חרדים' הגיב וכתב: "עכשיו אתה נזכר? שלא לדבר על החוק המופקר שאתה ולפיד קידמתם, בחיים לא אצביע לך, אתה לא ראוי להנהיג את המדינה.". פרבר צילום מסך משנת 2019 מאתר כלכליסט ובו ציטוט של בנט שמציע לפטור חרדים מגיוס.

 

ציטוט של בנט בכלכליסט | צילום: צילום מסך

שמעון ריקלין, מגיש 'ערוץ 14' הגיב לבנט וכתב: ‏"על רקע האסון ברפיח ממשיך בנט את הקמפיין שלו לגיוס חרדים ומצייץ הערב לצד הבעת צער שחייבים לגייס את החרדים. לגיטימי לגמרי לתמוך בגיוס חרדים, רק למה לכרוך את זה באסון הקשה ברפיח? כפי שכתבתי בשישי בנט בקמפיין לכאורה לגיוס חרדים ומקור ראשון מתנדב לעזור לו. כתבתי לכאורה כי לדעתי גיוס חרדים כן או לא פחות מזיז לבנט, רק קידומו האישי. היכונו לתככים, המזימות, השקרים והצווחות המעושות".

"הפיסקה האחת לפני אחרונה מיותרת, מסיתה, מפלגת וחסרת כל קשר לוגי לשאר הציוץ. שרבוב חוק הגיוס מעיד שזהו ריקוד על דם הקדושים הי"ד כדי לקושש נקודות זכות בקרב בייס דמיוני, עצוב וחבל. נ. ב. מה מנע ממך כראש ממשלה להעביר חוק גיוס?". הגיב לבנט, יועץ התקשורת גואל ועקנין.

"לא למדת כלום. נשארת פלגן קטן", כתב דוד רוטנברג, לשעבר עורך 'בחדרי חרדים'.

 

בנט, לפיד וגנץ מסתודדים במליאה | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גם פוליטיקאים הגיבו לפוסט של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. שר הפנים משה ארבל הגיב ומסר: "בנט! אסור לאף אחד לעשות קמפיין פוליטי על דמם של חללי צה״ל הקדושים. גם אני יחד עם חברי כנסת רבים בש״ס, עם בני משפחה קרובה המשרתים ברגעים אלו בתפקידי לחימה משמעותית בדרום ובצפון העוברים לילות ללא שינה למען בטחונה של המדינה. אל תרקוד על הדם. פוליטיקה זה לא הכל!".

גם חברת הכנסת טלי גוטליב מ'הליכוד' לא פספסה ותקפה את בנט: "לידיעת אנשי ימין בעלי זכרון קצר. אזכיר שנפתלי בנט אחראי על מתן ההיתר לראשונה לכניסת עזתים לשטחי ישראל, אותם עזתים שטבחו רצחו את בנותינו. אותו נפתלי שהרכיב קואליציה עם האחים המוסלמים שחבריה תומכי טרור מסוכנים ואף תומכי חמאס באמצעות עמותה 48. בנט רימה את אנשי הימין. הוא בונה על זכרון קצר שלכם. אני כאן להזכיר לכם שאסור לסמוך עליו!".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום