הכנסה נוספת בין מנחה לערבית: שליחים של וולט נהנים מפרנסה נוספת בגמישות מלאה

חברת המשלוחים וולט יוצאת בפעם הראשונה בקמפיין שפונה למגזר ומזמינה את הציבור החרדי על כל גווניו להצטרף אליה כשליחים. המודל הייחודי של וולט מציע פתרון אידיאלי לחרדי שרוצה להביא הכנסה נוספת הביתה, ולשלב אותה עם לימוד תורה וחיי המשפחה

בשיתוף וולט | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 17.6.2024 | 12:39

תעסוקה בוולט | צילום: וולט

מה אם הייתה לכם אפשרות להרוויח פרנסה נוספת בלי בוס על הראש? הכנסה שבאה איתכם כל הדרך למניין ומחכה לכם בזמן החברותא? 

השליחות בוולט היא התאמה מושלמת לאורח החיים החרדי

- גמישות בשעות המשלוחים: ניתן להיות שליח בין סדרי הלימוד בישיבה, בשעות הערב או בכל זמן פנוי אחר. אתם קובעים את היקף השליחות ואת שעותיה, כך שהפעילות לא תפגע בלימוד התורה או בחיי המשפחה, ואפילו להיפך.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

- שימור רוח ההלכה: וולט תאפשר לכם להתאים את סביבת השליחות להלכה ולמסורת. אין צורך בלבוש מיוחד והשליחים יכולים לשמור על הופעתם הרגילה.

- הכנסה לפי משלוחים ותשלום שבועי: ככל שתבצעו יותר משלוחים, כך תגדל הכנסתכם. המודל הגמיש מאפשר לכם לקבוע את היקף ההכנסה בהתאם לצרכים האישיים שלכם ואת התשלום תקבלו פעם בשבוע. את המשלוחים תוכלו לבצע בכל אזור שתבחרו - בשכונה שלכם או בערים סמוכות אחרות.

- תהליך הצטרפות פשוט ומהיר: תהליך ההצטרפות כולל הדרכה קצרה שבסופה מקבלים את הציוד הנדרש ואת תיק המשלוחים ויכולים מיד להתחיל להיות שליחים ולהרוויח.

- תמיכה מיידית דרך האפליקציה: אפליקציה נוחה לשליחים בלבד, המותאמת לטלפונים עם סינון קפדני ומאפשרת לשליחים לקבל תמיכה מיידית לכל שאלה או בעיה.

מי יכול להיות שליח?

כולם. בקמפיין הזה וולט פונה לצעירים ומבוגרים חרדים מכל הזרמים בחברה החרדית - רווקים, נשואים, סטודנטים, אברכים וגם מי שכבר עובד - כל מי שמחפשים הכנסה נוספת ללא התחייבות לשעות עבודה קבועות.

התגובות מדברות בעד עצמן

הצעירים החרדים שכבר הצטרפו לוולט, בעיקר בירושלים ובני ברק, מדווחים על שביעות רצון גבוהה מהגמישות וההתאמה לאורח החיים החרדי. שליחים רבים משלבים את וולט בין הסדרים בכולל, ובתקופות כמו בין הזמנים יכולים לעשות יותר משלוחים ולהרוויח יותר לקראת חגי תשרי. וולט מציעה מענה אמיתי ומעשי לציבור החרדי שמחפש לשלב בין פרנסה ללימוד תורה וחיי משפחה.

הצטרפו עכשיו לוולט ותיהנו מהזדמנות להגדיל את הכנסותיכם בצורה שמתאימה לכם, תוך שמירה על אורח החיים החרדי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום