הקרם דה לה קרם: מצאנו את הנופש הטוב בעולם לשומרי הכשרות

העיירה השוויצרית דאבוס ניחנה במספר מאפיינים שהפכו אותה לאחד מיעדי החופשות הנחשקים בעולם, בפרט עבור ציבור שומר התורה והמצוות • חברת התיירות המובילה 'שרי טורס' מספקת עבורכם את הנופש המושלם עם המלון המפואר ביותר בעיירה וכן עם אוכל גורמה כשר למהדרין שיהפוך את החוויה המשפחתית שלכם לבלתי נשכחת

יוסף אור | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 20.6.2024 | 18:37

נופש בדאבוס | צילום: יח"צ

ימי הקיץ הלוהטים בישראל ואווירת המלחמה השורה ברחובות, מביאים רבים לחשוב על חופשת קיץ הגונה על מנת להתנתק ולו לרגע מהשאון השורר במדינה. ואם כבר לנפוש, אין כמו חופשה בשוויץ הקסומה, שמרגיעה, מנחמת ומקררת את הדעת במובן הכי פשטני של המילה. ואם כבר לנפוש בשוויץ, אין כמו העיירה דאבוס שמספקת את חוויית הנופש המושלמת. דאבוס ניחנה בהרים בעלי יופי עוצמתי, נופים מרהיבים, אוויר פסגות צלול וסגולות רפואיות נדירות. 

חברת התיירות המובילה במגזר החרדי והדתי שרי טורס, מארגנת גם השנה חופשה ביעד השוויצרי הקסום, במלון הפאר 'Belvedere'. חמשת הכוכבים של מלון הפאר וההדר, מייצרים חופשה באווירה אחרת: לובי מפואר, ענק ומאובזר, אולמות יוקרה וחדרי אוכל גדולים ומיוחדים לבשרי ולחלבי.

להזמנת נופש ובירורים חייגו: 02-9999-599

במלון חדרים מפוארים ומרווחים ביותר. מהרגע שתכנסו לחדר, תהנו מחללי פנים מרווחים ועיצוב אלגנטי.

אפילו חדרי הסטנדרט, גדולים במיוחד ומציעים שפע של מקום להירגע ולנוח לצד הנוף המרהיב של
ההרים מסביב, המייצרים שהות שלווה וציורית.

המלון המפואר בדאבוס | צילום: יח"צ

 

לאורחים מצפה שטח נרחב וייחודי במלון שישמש כמרכז לתורה ותפילה. אורחי המלון יוכלו ללמוד ולהתפלל בבית הכנסת הממוקם מול נוף עוצר נשימה המרחיב דעתו של אדם כפשוטו. 

 

במלון בריכת שחייה רחבת ידיים, אמבטיות ג'קוזי, חדרי סאונה ומתקני כושר משוכללים.

המלון שוכן בליבה הפועם של דאבוס, בה מרכזי קניות לצד רכבלים ייחודיים, במרחק הליכה קצר מפתח המלון. הנופשים בדאבוס מוצאים עצמם בתוך שפע אדיר של אטרקציות, הכוללות טיולי רכבלים, סיורי רכבות חדשות ועתיקות, פארקי אקסטרים לכל המשפחה, מסלולי הליכה המתאימים לכל גיל ולכל מזג אוויר, תצפיות נוף שאין שני להן, שייט באגם ועוד. 

צוות ההדרכה של 'שרי טורס' עומד לרשות הנופשים עם מגוון טיולים מאורגנים או עצמאיים. אורחי המלון זכאים לכרטיס נסיעה חופשי באמצעי התחבורה השונים בכל אזור דאבוס רבתי, כולל רכבות היסטוריות המאפיינות את האזור.

גם במלון תיהנו משלל פעילויות. משחקייה ומתקני משחק לילדים זמינים בכל שעות היום במתחם מיוחד. צוות שרי טורס ממתין לאורחים גם עם מגוון של שיעורים והרצאות על ידי הרבנים והמרצים המובילים. כאשר גם לנשים יועברו הרצאות מיוחדות לצד אירועי תרבות מידי יום.

כל זה בלי שדיברנו על ארוחות הגורמה המבושלות על ידי השפים והקונדיטורים המובחרים של 'שרי טורס'. לצד מנות יוקרה, שמים בחברה דגש על הכנת מנות מסורתיות טעימות ואהובות.

בקיצור, איך שלא תסובבו את זה, אם אתם חושבים על חופשה חלומית ובלתי נשכחת, תחשבו שרי טורס.

להזמנת נופש ובירורים חייגו: 02-9999-599

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום