איכא כוח הטענה: המודל החדש שהפך מאות אברכים מופלגים, לבעלי פרנסה בשפע!

כח הטענה: המסלול החדש מבית 'קניין הוראה - חושן המשפט', שמחולל מהפיכה בהיכלי התורה!

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 19.6.2024 | 07:53

מהפך אדיר שכבר חולל מפנה בעולם של מאות אברכים: 'כח הטענה' - המסלול החדש של 'קניין הוראה - חושן המשפט'

אילוסטרציה | צילום: freepik

אלפי אברכים מתמודדים עם האתגר הקשה מכל: מציאת מקור פרנסה מכובד תוך שמירה על לבל יפגעו חלילה סדרי הלימוד בבית המדרש. מסתבר שהפתרון היה תמיד מעבר לפינה, ועשרות אברכים כבר שינו את המשוואה באמצעותו.

איך? פשוט מאוד!

אם אתה שולט ב'תקפו כהן', אם אתה 'חי' את ה'קצות' על מיגו להוציא - יש לך  ידע עצום!

אם אתה יודע להקיף סוגיא, לברר מקחן של ראשונים ואחרונים, אם אתה יודע להוריד את ה'מהלך' שלך כמו שצריך - אתה יכול להביא תועלת עצומה!

כן, אתה יודע לטעון! כח הטענה - אצלך ביד!

אז מה צריך כדי שבאמת תוכל להמשיך לשקוד על דלתי התורה מבלי טרדות ודאגות?

קצת ליטוש, השלמת הידע, הכירות עם סדרי הדין - פרקטיקה וקצת שפשוף בשטח - ואתה מוכן!

המסלול החדש "כח הטענה" מבית 'קניין הוראה - חושן המשפט' מציע פתרון פורץ דרך. מסלול מקוצר וחדשני שמאפשר לאברכים להפוך את הידע התורני הנרחב שלהם לכלי לפרנסה מכובדת ורווחית.

"כח הטענה" מציע מסלול הכשרה קצר וממוקד, בו לומדים המשתתפים את כל הכלים הפרקטיים הדרושים לעיסוק כטוען רבני. הלימודים כוללים השלמת הידע הכללי הנדרש והכנה מלאה לקבלת תעודת הסמכה, כך שבתוך זמן קצר האברכים מוכנים לעבודה מכובדת המשלבת תורה ופרנסה.

המסלול מתאים במיוחד לאברכים המעוניינים להמשיך ללמוד תורה בבית המדרש, אך גם צריכים לפרנס את משפחתם. הכשרה זו מעניקה להם את האפשרות לשלב בין השניים – גם להמשיך בלימוד התורה וגם לזכות למעמד תורני נכבד ששכרו בצידו.

מאות אברכים הצטרפו למסלול 'כח הטענה', כשרבים מהם כבר זכו להביא את ידיעותיהם לידי ביטוי מעשי, כשהצד שהם מייצגים זוכה בדין מכוח טענותיהם המוצקות. הסיפוק האדיר והמשמעות הכלכלית של היכולת הזו - מביאה לשילוב נדיר של תורה וגדולה. הקורס כבר קוצר הצלחה אדירה ומסתמן כרגע מפנה בעולם הדיינות, כשהמסלול המקוצר והפרקטי מביא תוך תקופה קצרה מאות אברכים שהופכים למייצגים בבתי הדין המקובלים במגזר החרדי, כשמתברר שכמעט כל אברך יכול להפוך לטוען רבני מוצלח!

אברך שסיים את המסלול מספר: "לפני 'כח הטענה' הייתי בקושי סוגר את החודש. גם ממשיך ללמוד תורה, וגם מחזיק משרד שדואג למסמכים וטפסים כשאני ב"ה לא זקוק ליותר מכמה שעות בשבוע כדי להבין ולטפל בתיקים שאני מייצג. המסלול הזה שינה את חיי לחלוטין."

הצטרפו עכשיו למסלול - ותוכלו בתוך פחות משנה לקבל הסמכה ולסייע לבעלי  הדין שמשוועים לכח הטענה שלכם!

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום