ספרא וסייפא: כשרבנים וסופרי סת"ם נפגשים במסלול 'מומחי סת"ם' דקניין הוראה

אתמחי גברא: קורס 'מומחי סת"ם' לרבנים ומורי הוראה וסופרים, החפצים לזכות לקנייני הוראה בהלכות סת"ם | כל הפרטים

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 19.6.2024 | 07:53

ספר תורה | צילום: pexels

שימוש מעשי, וקבלת מסורות הפסיקה מפי מעתיקי השמועה תלמידי מרן בעל 'שבט הלוי' זצוקלל"ה  מסלול ייחודי ומרובה יעדים, מסלול חדש מבית היוצר של קניין הוראה.

כמחולל מהפיכה של ממש בציבור הלומדים יראי ה' ודורשי שמו, הושקה כעת יצירה מיוחדת מבית היוצר של קניין הוראה: 'איתמחי גברא' - מסלול ייעודי למורי הוראה החפצים לקנות קנייני הוראה ושימוש למעשה גם בתחום הסת"ם, כמו גם סופרי סת"ם החפצים לשלוט בהלכות מלאכת הקודש, ולהתמחות במסורות הפסיקה מבית מרן בעל ה'שבט הלוי' זצוקלל"ה.

במסגרת קורס פוסקי סת"ם בקניין הוראה,יוכלו רבנים וסופרי סת"ם להעשיר ידיעותיהם, ולרכוש קנייני הוראה והלכה למעשה בהלכות הקשורות לכתיבת סת"ם. כמו כן, מטרת הקורס היא לספק כלים ומיומנויות שיאפשרו להם לרכוש סמיכת יורה יורה בהלכות סת"ם לצד שימוש מעשי בהלכות המיוחדות הללו. באמצעות הקורס, המשתתפים יוכלו להרחיב את תחום סמכותם הרבנית ולהיות פוסקי הלכה מוערכים ומוכרים בתחום הסת"ם.

במסגרת הקורס יזכו המשתתפים לתעודות סמיכה והתמחות המעידות על הכשרתם לתחום - מטעם ועדות הרבנים המוכרות. כשהעומדים בהצלחה בכל הבחינות ומתאימים לכך מטעם רבני הארגון - אף זוכים לסמיכת אמתחי גברא ואיתמחי קמיעא על הלכות סת"ם.

הקורס נותן מענה לרבני קהילות, הנתקלים באופן גובר והולך בשאלות בתחומי הסת"ם עקב הגידול המבורך בעוסקים בתחום מקרב הציבור. כך מתאפשר למורי הוראה ורבנים החפצים לתת מענה גם בנושא זה, להשלים את ידיעותיהם ולקבל את השימוש המעשי הדרוש בזריזות ובצורה מרוכזת.

הבשורה התקבלה בברכה בהיכלי התורה, כשהתעניינות רבה נרשמה כבר לקורס הקרוב שעתיד להיפתח בע"ה

הצטרפו עכשיו למסלול פוסק סת"ם >>>

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום