גלנט ליועצו של ביידן: "מעבר לשלב ג' ישפיע על כל הגזרות"

במסגרת ביקורו בארה"ב שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם עמוס הוכשטיין, יועצו הבכיר של נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן. השר גלנט אמר להוכשטיין כי "למעבר לשלב ג׳ במלחמה בעזה תהיה השפעה על כלל הגזרות, וישראל נערכת לכל אפשרות - צבאית ומדינית"

שלו שינברג | מדיני 24.6.2024 | 16:15

גלנט בפגישה עם אוכשטיין | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם עמוס הוכשטיין, יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג׳ו ביידן, כחלק מביקורו בארה"ב בניסיון להפחית את המתיחות בין ממשל ביידן לממשלת ישראל. 

בפגישתם, השניים המשיכו בשיח על הפעולות שנדרש לבצע על מנת להגיע למצב שיאפשר את החזרת תושבי הצפון לביתם. שר הביטחון הדגיש את מחויבותו לשינוי המצב הביטחוני במרחב הגבול.

השר גלנט אמר ליועץ הוכשטיין כי "למעבר לשלב ג׳ במלחמה בעזה תהיה השפעה על כלל הגזרות, וישראל נערכת לכל אפשרות - צבאית ומדינית".

גלנט בפגישה עם אוכשטיין | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

 

גלנט המריא אתמול (ראשון) לביקור רשמי בוושינגטון, לאחר שהוזמן על ידי מזכיר ההגנה האמריקני הגנרל לויד אוסטין. במהלך הביקור, שר הביטחון גלנט צפוי להיפגש בפנטגון עם עמיתו, מזכיר ההגנה הגנרל לויד אוסטין, כן מזכיר המדינה אנתוני בלינקן ובכירים נוספים בבית הלבן, במחלקת המדינה, בקונגרס ובממשל האמריקני. 

במוקד נסיעתו, שר הביטחון ידון על המשך הפעולות הנדרשות להשגת מטרות המלחמה, המאמצים המדיניים להשבת החטופים, הצעדים הנדרשים לחיזוק היציבות האזורית ושיתופי הפעולה המיוחדים בין מערכת הביטחון לממשל האמריקני, בדגש על תהליכי ההצטיידות והקרנת העוצמה המשותפת, לשימור יתרונה האיכותי של ישראל במזרח התיכון.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום