ראש הישיבה בדברים חריפים על הר' לייבל: "צריך להיזהר ממנו כמו מאש"

בדברים שנשא ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן עבור כינוס של אחת הקהילות בארץ השמיע ראש הישיבה דברים חריפים כנגד פעולותיו של הרב דוד לייבל בנוגע לגיוס חרדים לצה"ל; "כל הזמן יש לו רעיונות חדשים. הוא מחפש איך להחריב ולהרוס את הבני תורה" | צפו בוידאו

אברמי פרלשטיין | חרדים 25.7.2024 | 11:40

רה"י הגרמ"צ ברגמן | צילום: צילומסך

על רקע היוזמות האחרונות שנשמעו לאחרונה מפי הרב דוד לייבל, נשיא קהילת "אחוות תורה', בעניין גיוס החרדים לצבא והקמת 'חטיבה חרדית', השמיע ראש הישיבה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן דברי מחאה חריפים, במסגרת דברי חיזוק שביקשו להעביר בשמו לכינוס של אחת הקהילות בארץ.

להלן התמלול המלא מדבריו החריפים כפי שניתן לראות בסרטון הוידאו:

 

הגרמ"צ ברגמן בדברים חריפים על הר' לייבל צילום: באדיבות המצלם

"יש אחד שנקרא לייבל, כל הזמן יש לו רעיונות חדשים, הוא מחפש איך להחריב ולהרוס את הבני תורה. תגיד להם שצריך להיזהר ממנו כמו מאש".

הגרמ"צ ברגמן התבטא בחריפות חריגה שלא זכורה, ושלא כהרגלו: "תגיד להם שהוא בעל גאווה גדול, רק גאווה יש כאן ולחפש להרוס את הבני תורה ה' ירחם".

מדובר בהתבטאות שלא זכורה מזה עשרות שנים של זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' שמתבטא על הר' לייבל שהוא בעל גאווה ומחריב והורס את ה'בני תורה'.

כזכור, בשבועות האחרונים גברו המחאות כנגד הרב דוד לייבל מקרב בני הציבור החרדי, זאת לאחר שהשמיע דברים ורעיונות שונים, הכיצד ניתן לשלב חרדים לשירות צבאי, כמו גם קיים מספר ישיבות ושיתופי פעולה עם בכירים בצבא, בהם דן עמם כיצד ניתן ליצור מסלולים שונים במסגרת צבאית עבור הציבור החרדי.  

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום