"עמד בלחצים": לאחר אישור החוק, החכי"ם עלו למנהיג עולם הישיבות

לאחר שחוק הקומה הכשרה עבר אמש במליאה, הגיעו יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני יחד עם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן, וחברי הוועדה ח"כ ברוכי וח"כ אזולאי להתברך אצל מנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש. תיעוד מהחדר

משה ויסברג ואברהם פריינד | חרדים 25.7.2024 | 15:10

גפני ביטן וברוכי אצל הגרמ"ה הירש | צילום: דוברות דגל התורה

יממה לאחר אישור חוק הקומה הכשרה שעבר בכנסת בשת"פ בין דגל, אגודה וש"ס בהוראתו הנחרצת שלמנהיג עולם הישיבות ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש, עלו חברי הכנסת יחד עם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן למעונו של ראש הישיבה ברחוב הרב שר בבני ברק בכדי להתברך. 

חוק הקומה הכשרה עבר אמש בקריאה שנייה ושלישית ונכנס לספר החוקים של מדינת ישראל. יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני יחד עם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן, וחברי הוועדה ח"כ אליהו ברוכי וח"כ ינון אזולאי הגיעו להתברך.

 

גפני ודוד ביטן אצל הגרמ"ה הירש צילום: דוברות דגל התורה

ראש הישיבה הודה ובירך אותם בחמימות: "זו בשורה גדולה לציבור גדול ששומר עליו, על ילדיו ועל משפחתו וצורך תקשורת כשרה. ישר כח עצום לכל המסייעים, זה עזרה גדולה לציבור החרדי".

ח"כ גפני הציג בפני ראש הישיב את ח"כ דוד ביטן ואמר לרבי משה הלל: "הוא היה לצידנו כל הזמן, הוא הבין את החשיבות הוא עמד בכל הלחצים והיו הרבה לחצים".

רבי משה הלל בירכו "ישר כח גדול. הקב"ה יתן לו סיייתא דשמיא בכל מה שצריך, הזכות הגדולה שעשית תעמוד לצידך יהיה לך ברכה עד בלי די".

גם חבר הוועדה ח"כ אליהו ברוכי שעבד קשה, קיבל את הברכה של מנהיג עולם הישיבות לאחר שעשה מאמצים לא רגילים להעביר את החוק. 

כזכור, החוק שעבר יסדיר באופן חוקי את מעמדה של ועדת התקשורת המחודשת בנשיאות גדולי ישראל. לפני כשנה הוקמה וועדת רבנים מחודשת בהוראת מנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש ובנשיאותו יחד עם האדמו"ר מויז'ניץ וזקן חברי מועצת חכמי התורה הגר"מ מאיה.

 

חברי הכנסת אצל הגרמ"ה הירש | צילום: באדיבות המצלם

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום