עמית סגל מכחיש את טענת נתניהו: "זה לא נכון"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו טען הערב בנאומו במליאה כי ההקלטות של איילת שקד הודלפו על ידיה. הפרשן הפוליטי עמית סגל, שחשף את ההקלטות, אמר שנתניהו משקר: "לראיה המבוכה שנגרמה לה"

מאיר שלם | תקשורת 3.11.2021 | 23:00

בנימין נתניהו / עמית סגל צילום: אוליבר פיטוסי/משה שי, פלאש 90

שעות ארוכות לאחר דיונים ונאומים, ראש הממשלה בנט, שר האוצר ושר החוץ סיכמו את הדיונים לקראת ההצבעה על התקציב שכבר החלה.

בין הנאומים בסיום היה זה חבר הכנסת בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה, שכהרגלו היה שנון וחד. בין "הדאחקות" שהעביר על בכירי הממשלה, נתניהו התייחס להקלטות של שרת הפנים איילת שקד. ראש האופוזיציה טען שכי היא זו שהקליטה את עצמה, והעבירה זאת לעיתונאים. "אולי כדאי שאיילת שקד תפתח כבר פודקאסט ותשחרר אותנו מההקלטות העצמיות המביכות?", אמר.

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, שחשף את ההקלטה העיקרית של שקד, טען שנתניהו משקר ושלא שקד היא זו שהדליפה לו את הקלטותיה. "נתניהו הדהד במליאה את הטענה שאיילת שקד מקליטה את עצמה ושולחת. ככל שזה קשור לפרסומים שלי - זה לא נכון. לא שקד הדליפה (ולראיה המבוכה שנגרמה לה)".

כזכור, לפני כשבוע נחשפו הקלטות של שרת הפנים בהן היא אומרת: "בני גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה, הוא יותר גרוע מיאיר לפיד".

על שר החוץ יאיר לפיד אמרה שקד כי הוא "אדם שטחי, שעושה לנו פיגוע כל שבוע ונפתלי בנט מחלץ אותו. הוא עשה את זה איזה שלוש פעמים, מול הירדנים והאמריקאים ונפתלי חילץ, חד משמעית. אף אחד לא יודע על זה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום