ההתבטאות של הרבי מבעלזא: איך אפשר השנה לנסוע למנוחה?

מדוע לא יצא השנה האדמו"ר מבעלזא למנוחה כמידי שנה בקרית יערים טלז סטון. 'משה ויסברג מביא את התשובה של הרבי לגבאי והמשב"ק הרב מיכל פירר | "אנחנו נלחמים בכל החזיתות בקרב והחיילים מוסרים את נפשם", אמר הרבי בכאב

משה ויסברג | חרדים 25.7.2024 | 19:40

הרבי מבעלזא במוצאי שבעה עשר בתמוז | צילום: צילומסך

מאורע היסטורי התרחש במוצאי שבעה עשר בתמוז בחצר הקודש בעלזא עת לראשונה הרבי ערך לחיים טיש במוצאי הצום בהיכל ה'גרויסע שטוב' בקריה בירושלים ולא כמידי שנה במעון הנופש של האדמו"ר בטלז סטון שם שוהה כמידי שנה בחודשי הקיץ עד לט' באב.

 

טיש לחיים ושירה במוצאי י"ז בתמוז בבעלזא צילום: באדיבות המצלם

התבטאות מעניינת נשמעה מהרבי מבעלזא השבוע לאחר שאחד מרבני החסידות נפרד לשלום לפני צאתו לחופש בשווייץ, הגבאי הרב מיכל פירר שאל מדוע הרבי לא יוצא השנה למנוחה במעונו בקרית יערים טלז סטון כמדי שנה בשנה בתקופה הזו?.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי תהה והשיב: "איך אפשר לנסוע למנוחה ולחופש כאשר אנחנו נלחמים בכל החזיתות בקרב והחיילים מוסרים את נפשם, הם עובדים קשה בשבילנו ואנחנו יוצאים לחופש?", התבטא הרבי. 

בעבר בשנים קדמוניות הרבי היה יוצא למנוחה בשווייץ ובבדגיסטיין - כעת כמו בתקופת הקורונה נשאר הרבי בביתו בירושלים, במשך תקופה ארוכה במגפת הקורונה קיבל הרבי קהל בכדי לחזק את החסידים ולא נסע למעון הנופש בטלז סטון.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום