נוסע נכנס לתא הטייס וניסה לקפוץ מהחלון

נוסע בחברת 'אמריקן איירליינס: בהונדורס פתח את תא הטייס ושבר את בקרות הטיסה במהלך העלייה לטיסה למיאמי, וניסה לקפוץ מחלון תא הטייס הפתוח

יענקי פרבר | חדשות בעולם 13.1.2022 | 08:47

הנוסע מציץ מחלון תא הטייס צילום: צילום מסך

מקרה חריג ודרמטי התרחש בשדה תעופה במדינת הונדורס שבארצות הברית, כאשר נוסע פרץ לתא הטייס בטיסה של חברת 'אמריקן איירליינס' לכיוון מיאמי, במהלך העלייה למטוס. הוא חלף על פני הטייסים ופגע בלוחות אלקטרוניים וניסה לקפוץ החוצה מחלון תא הטייס.

התקרית התרחשה ביום שלישי ותועדה, האיש האלמוני נראה מתפתל כדי לנסות לצאת מחלון תא הטייס בזמן שאנשי צוות הקרקע שנדהם לנוכח המחזה יוצא הדופן, רצים למקום בכדי לנסות למנוע אסון.

"הם גוררים אותו בחזרה פנימה", מציין המצלם, כשהאיש נגרר מהחלון. תמונות ברשתות החברתיות מציגות גם את הלוחות שעונים הפגומים בתא הטייס.

התקשורת בהונדורס דיווחה, כי לא ברור אם האיש היה נוסע עם כרטיס לטיסה או סתם אחד שהסתנן לטיסה. חברת 'אמריקן איירליינס' אישרה את האירוע, וציינה כי טיסה 488 מסן פדרו סולה, הידועה כאחת הערים המסוכנות בעולם "התעכבה". זהות הנוסע לא נחשפה.

"במהלך העלייה לטיסה 488 של אמריקן איירליינס מסן פדרו סולה, הונדורס למיאמי, לקוח נכנס לסיפון המטוס הפתוח וגרם נזק למטוס", נמסר בהצהרה של חברת התעופה. "אנו מברכים את אנשי הצוות המצטיינים שלנו על המקצועיות שלהם בטיפול במצב הקשה".

המטוס היה אמור להמריא בשעה 14:35 שעון מקומי. הנוסעים המתינו להמריא בטיסה חלופית שנקבעה לשעה 21:30 - שעון מקומי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום